Služby

Keď kľúčové slová a spätné odkazy nefungujú

Možno sa v nasledujúcich riadkoch nájdete aj vy. Nejaká SEO agentúra vám vypracovala kampaň, zaplatili ste za ňu nemalé peniaze, no výsledky, respektíve, zvýšený návštevnosť, nikde. Niekedy nemusí ísť o to, že ste boli oklamaní, aj keď ani to nie je vylúčené. Ja sa s vami podelím o moju skúsenosť, ktorá mi pomohla pochopiť SEO ako také trošku hlbšie. Dve ženy sedia pri stole a diskutujú.jpg

Kľúčové slová nestačia

Keď si za optimalizáciu zaplatíte, musíte aspoň trošku vedieť, čo presne chcete, lepšie povedané, čo potrebujete. niekedy je totiž dosť možné, že máte veľmi dobre napísané texty. Viete, tie tak často skloňované správne kľúčové slová a frázy, na tie dokážete prísť aj sami. Ak viete písať, tak ich v textoch možno dokonca používate i podvedome a správne. Presne takto to bolo v mojom prípade. Vždy, keď som niečo na web písala, premýšľala som nad tým, čo by som do vyhľadávača zadala ja, ak by som si chcela o niečom podobnom, niečo prečítať.

Kľúčové slová majú ešte jedno úskalie, a to, že nie sú jedinou časťou optimalizácie. Tá totiž obsahuje omnoho viac faktorov. tak napríklad, tiaž často skloňované, spätné odkazy ale i vec, ktorej sa venuje naozaj málo SEO agentúr. Hovorím konkrétne o technických nastaveniach stránky. Niektoré technické nastavenia do SEO patria, niektoré naopak nie. Nebudem túto tému rozoberať dopodrobna, pretože úprimne, nerozumiem sa jej až tak dobre. Základom je ale to, aby ste sa firmy, u ktorej budete realizovať optimalizáciu, dopredu opýtali, či sa venujú aj tejto stránke veci.Postavička supermana s nápisom SEO na obleku.jpg

Nebojte sa ju vymeniť

Za mňa vám môžem poradiť to, že ak sa do SEO http://www.seolight.sk/ pustíte po prvýkrát, nezaplaťte za služby na dva roky dopredu. Objednajte si ich napríklad na dva či tri mesiace a uvidíte sami. Ak by sa vám to celé nejako nepozdávalo, oslovte iného odborníka. Verte, že konkurencia sa veľmi rada pozrie na to, prečo veci nejdú podľa plánu.