Pewdiepie vyše pol roka bojoval o prvenstvo ako najodoberanejší kanál na video platforme, ktorú všetci veľmi dobre poznáme pod názvom Youtube. V rámci jeho kanálu, má tento Švéd niekoľko relácií, ktoré sa každý týždeň vysielajú (pravidelné, alebo nepravidelné). Jedná z týchto relácií je aj "Meme review", alebo po našom, čiže po slovensky, recenzia meemov.

lol
 
Je to banálna relácia, kde sa tvorca spomínaného kanálu pozerá na rôzne mémy, ktoré sa šíria internetom a dáva im pomyselné hodnotenie. Od istej doby sa vždy raz za čas na konci objavila aj nejaká iná osoba, ktorá zrecenzovala memy. Ako prvý bol Ben Shapiro, známy americký konzervatívny komentátor a politik, ktorý sa stal legendou medzi používateľmi internetu. Fanúšikovia však chceli viac a neustále trvali nato aby sa v recenzií mémov objavil aj Elon Musk.
 
Tak sa aj stálo, hoci názov videa spočiatku hovoril o tom, že recenzuje Will Smith. Mal to byť vtip a mnohí si až do konca videa neboli istí či sa tam niekto objaví. Nakoniec sa tam objavil Elon Musk spolu s Justinom Roilandom. To vyvolalo neskutočné reakcie fanúšikov, ktorým sa splnil sen.
 
Jeden z momentov bol aj mém, kde bol v bazéne mŕtvy jeleň. Elon neveril, že je to jeleň, načo mu bolo povedané, že to je naozaj mŕtvy jeleň. Tak sa začal nekontrolovateľne smiať, čo bolo brané ako jeden z najlepších momentov recenzie mémov.

iphone
 
Toto video výrazne pomohlo pri vojne o odberateľov a Pewdiepie (alebo skrátene Pewds) získal vyše miliónový náskok oproti indickej korporácií.
 
Nikto nevie ako sa švédskemu kráľovi videí podarilo presvedčiť jedného z najvplyvnejších ľudí sveta aby sa venoval memom. 
 
Medzi ostatnými osobnosťami, ktorí sa objavili v recenzií memov je aj známy americký youtuber MrBeast, alebo aj dieťa v modrom tričku zo známeho rozhovoru v Indií z kanálu Asian Boss. Nechajme sa prekvapiť kto ešte sa objaví v tejto extrémne sledovanej relácií.